به امید ظهو مولا و سرورمان حضرت حجت ابن الحسن ( عجل الله فرجه الشریف )

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
شهید محمود رضا بیضائی 0 204 bonakdar

روایت سیدحسن نصرالله از واکنش مادر شهیدی که با حزب الله موافق نبود!

خبرگزاری تسنیم: به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، چندی پیش تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از سفر به سوریه، به لبنان عزیمت کرده با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کردند.

در این دیدار دبیرکل حزب الله ضمن بیان مسائلی پیرامون بحران در سوریه، درباره کرامات و عنایات اهل بیت(ع) در این حادثه مهم مطالبی بیان کرد.

سیدحسن نصرالله در بخش دیگری از سخنانش می گوید: مادر یکی از رزمندگان حزب الله در جبهه سوریه زیاد موافق با حزب الله نبود. این موضوع را تقریبا اکثر دوستان و هم رزمان این رزمنده می دانستند.

روزی خبر آوردند که او در جبهه به شهادت رسیده است. همرزمان شهید نمی دانستند که خبر را چگونه به مادرش اطلاع دهند.

سرانجام تصمیم بر این شد تا جمعی از فرماندهان حزب الله به منزل این شهید رفته و خبر شهادت را به مادر وی اطلاع دهند.

وقتی آنان وارد منزل شدند، در همان ابتدا مادر شهید گفت که می دانم شما برای چه موضوعی به اینجا آمده اید! آمده اید تا خبر شهادت پسرم را به من بدهید!

سیدحسن می گوید: همه فرماندهان متعجب ماندند از اینکه مادر شهید کی و از چه طریقی خبر را فهمیده است. سپس مادر شهید این طور تعریف می کند که شب گذشته خواب دیدم، ائمه معصومین به منزلم آمده و درست جایی نشستند که اکنون شما (فرماندهان حزب الله) نشسته اید.

این مادر شهید گفت: خود اهل بیت(علیهم السلام) شب گذشته خبر شهادت فرزندم را به من داده و فرمودند: «فرزند شما در راه حق به شهادت رسیده است.»

منبع:جهان
انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.



ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش