به امید ظهو مولا و سرورمان حضرت حجت ابن الحسن ( عجل الله فرجه الشریف )

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
شهید محمود رضا بیضائی 0 204 bonakdar

نقش یاسر الحبیب و شبکه ماهواره ای اش در کشتار مسلمانان

 

 

 

ياسر الحبيب روحاني كويتي مقيم لندن و مدیر شبکه فدک است. وی از طریق این شبکه ماهواره ای که استدیوی آن در لندن واقع شده است با به کاربردن کلمات سخیفی علیه همسر پیامبر گرامی اسلام «عایشه» و دیگر مقدسات اهل سنت، اهل سنت را علیه مذهب تشیع می شوراند و با اقدامات تفرقه افکنانه خود باعث تخریب وجهه مذهب تشیع در دید صاحبان دیگر فرقه های اسلامی شده است. این روحانی نمای کویتی با مخالفت صریح علمای بزرگ شیعه علیه اقدامات خود مواجه است.


اقدامات این فرد که گفته می شود از طرف دولت انگلیس برای تفرقه میان مسلمانان حمایت شده است اخیرا در عراق مستمسکی برای قتل فجیع شیعیان توسط گروه تروریستی داعش بوده است چرا که با در اختیار بودن اهانت های صریح این فرد به مقدسات اهل سنت شیعیان از طریق گروه های افراطی سنی مذهب  به عنوان دشمنان اهل سنت معرفی می شوند.


اخیرا هجمه ها علیه یاسر الحبیب به همین خاطر افزایش یافته است. افراد زیادی با ارتباط با شبکه فدک با اشاره به همین موضوع به یاسر حمله می کنند. معترضان به یاسر الحبیب که عمدتا شیعیان هستند با اشاره به فجایعی که داعش در عراق رقم می زند در اعتراض به شبکه فدک و یاسر الحبیب اظهار می دارند:


این فجایع و کشتارها تنها به خاطر اقدامات شما در شبکه فدک و یاسر الحبیب صورت می پذیرد که هیچ ابایی از توهین به مقدسات مسلمانان با استفاده از سخیف ترین کلمات ندارید.


یاسر الحبیب اما در پاسخ به این اظهارات با فرافکنی، اقدامات خود را با فداکاری های شیعیان از هزار و چهارصد سال پیش تا کنون که منجر به کشته شدن شمار زیادی از آنان شده است مقایسه می کند و می گوید :

این حرف ها را پیش از این پاسخ داده ایم. اگر شیعیان به خاطر اقدامات ما کشته می شوند ما در مسیر شرعی هستیم. توصیه اهل بیت به ما این است که هرکس که ما را دوست دارد باید آماده بلا باشد.

 

حال سوال اینجاست که اختلافات مذهبی به نفع کیست؟ و زمینه سازی و ایجاد اختلاف به صورت اتفاقی صورت می پذیرد یا برنامه ریزی شده از سوی دشمنان اسلام است؟

سرویس خبری جام نیوز



ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش